• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 21 فروردین 1400
کد مطلب : 127765
+
-

کیوسک/ هفته‌نامه اکونومیست [انگلیس]/ نیروی کار در اوج


اکونومیست نوشته که بهبود وضعیت اشتغال در آمریکا نشان می‌دهد که یک سال پس از آغاز بحران کرونا، جهان رفته رفته به سمت بهبود می‌رود. نرخ بیکاری از 15درصد در سال قبل، اکنون به 6درصد رسیده است. اکونومیست نوشته که در چنین شرایطی می‌توان گفت که آینده از آن نیروی کار است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال [آمریکا]
ایرلند شمالی درگیر شورش

یک هفته اعتراض‌های خیابانی در ایرلند شمالی که با زد و خورد میان معترضان و نیروهای پلیس و به آتش‌کشیدن فروشگاه‌ها و بانک‌ها همراه بوده، بیش از 50زخمی به جا گذاشته است. معترضان به مشکلات مربوط به صادرات و واردات بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اعتراض دارند. ایرلند شمالی، جزو بریتانیا محسوب می‌شود.

روزنامه‌ای آی [انگلیس]
آسترازنکا بزنید

روزنامه‌ای به نقل از مقام‌های دولتی در انگلیس از مردم خواسته که به واکسن آسترازنکا-آکسفورد اعتماد کنند و تزریق آن را ادامه دهند. بروز لخته خون در پی تزریق واکسن آسترازنکا باعث شده تا بسیاری از مردم در انگلیس و دیگر کشورهای جهان، اعتماد به این واکسن را از دست بدهند. نهاد ناظر بر محصولات بهداشتی و پزشکی در انگلیس اما اعلام کرده که لخته‌شدن خون در 4نفر از هر یک‌میلیون نفری که دوز اول واکسن آسترازنکا زده‌اند، مشاهده شده و این نسبت نمی‌تواند خطرناک باشد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید